KAMPANIA NR 1 (2022 - 23) - WIZERUNEK SZKOŁY: "Budujemy pozytywny wizerunek szkoły. Wspieramy rekrutację na rok 2023/24"
Powered by (adT) STUDIO - redakcja@2D (22-23)
PRACA METODĄ PROJEKTU
W ramach przedmiotu patronackiego "Współczesne media" realizowane są projekty szkolene: REDAKCJA, KAPSUŁA CZASU.
Dnia 15.02.2023, w ramach sesji przedmiotowej powstała kampania promująca pozytywny wizerunek szkoły. Prezentujemy wynik pracy metodą projektu gr. medialnej klasy 2D.
REDAKCJA@2D
CO? – KOŃCOWY PRODUKT/ PUBLIKACJA ONLINE
Rama pracy w Redakcji@2D
- wariant 1 – cel pozytywny wizerunek szkoły
Praca indywidulana - wspólny wynik dla promocji szkoły. (dorobek ucznia)
- Blog post (pisanie w strukturze) teza lub hipoteza; 250 wyrazów; tytuł; wstęp, 3 argumenty + 3 przykłady + 1 zdjęcia ilustrujące; zakończenie – zaproszenie czytelnika do reakcji)
- Wywiad (tekst) (dialog; wymiana perspektyw) – ok. 250 wyrazów - więcej; tytuł; wstęp (przedstawienie rozmówcy; cel?), pytania – odpowiedzi + 1 zdjęcia ilustrujące; zakończenie, podziękowanie rozmówcy, zaproszenie czytelnika do reakcji – opcjonalnie)
końcowy produkt “word” wysłany mailem
- Plakat (narracja tekstowo-obrazowa - format A4)
końcowy produkt “plik graficzny” wysłany mailem
- Fotoreportaż (narracja tekstowo-obrazowa – cykl 9 zdj. autorskich; z tytułem i opisem (post):
O przedmiocie Współczesne media – co mi daje…”
“Ciekawe w szkole z mojego punktu widzenia jest…”
końcowy produkt “9 zdj. + opis jak post wysłany mailem
- Wywiad (wideo) (dialog; wymiana perspektyw) – np. Forma sondy nagranej przez osobe obok, a pytania zbierane na telefon jak mikrofon
- (Wideo) (ekspresja filmowa do 3 minut) – tytuł, początek – środek - zakończenie, napisy końcowe:
O przedmiocie Współczesne media – co mi daje…”
“Ciekawe w szkole z mojego punktu widzenia jest…”
końcowy produkt “plik wideo” wysłany mailem
CEL EDUKACYJNY
TRENING BUDOWANIA NARRACJI W REKLAMIE: "Budujemy pozytywny wizerunek szkoły. Wspieramy rekrutację na rok 2023/24"
WYNIK - PRODUKTY: Materiały zostały przekazane do szkolnego zespołu ds. promocji.
PUBLIKACJA WYNIKU
Strona szkoły
FB - strona szkoły
YT - kanał szkolny
[TEKST POSTA NA SZKOLNY KANAŁ FB]
Drodzy ósmoklasiści i Rodzice! Trwa okres rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Rozumiemy, że wybór jest trudny. Chcielibyśmy przedstawić naszą szkołę. Zapraszamy do nas!